Friday, May 20, 2011

ျပည္သူ ့ ဂုဏ္ရည္ဆုရ ေဒၚရွဴ မွ ေက်းဇူးတင္စကား ေျပာႀကားျခင္း။

























ယခု ျပည္သူ႕ဂုဏ္ရည္ဆုနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီးေတာ့ ကၽြန္မအေနနဲ႔ အားလုံးကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္လို႔ ေျပာခ်င္ပါတယ္။

ပထမဦးဆုံး ေက်းဇူးတင္ရမွာကေတာ့ ကိုမင္းသူႏိုင္ကို စေျပာရမွာပါပဲ။ ကၽြန္မ ဒီအလုပ္ကို တစိုက္မတ္မတ္နဲ႔ လုပ္လာတာ အခုဆိုရင္ ၃ ႏွစ္နဲ႔ ၇ လ ရွိသြားပါၿပီ။

ကၽြန္မက အခ်ဳပ္ေတြထဲမွာ သံဃာေတာ္ေတြ သီလရွင္ေတြကို ဆြမ္းလိုက္ကပ္ပါတယ္။ စားစရာပါဆယ္ေတြ ပို႔ပါတယ္။ ေနာက္ေတာ့ လူေတြေရာ ဘုန္းႀကီးေတြေရာ တျဖည္းတျဖည္း တိုးလာပါတယ္။

ကၽြန္မ ဒီလိုလုပ္ေနတာ သိၾကေတာ့ တခ်ဳိ႕က ေဆာင္းပါးေရးဖို႔ ကမ္းလွမ္းခဲ့ပါတယ္။ ကၽြန္မ ကမ္းလွမ္းမႈကို ျငင္းဆန္ခဲ့ပါတယ္။ အက်ယ္က်ယ္ေတြ ျဖစ္ကုန္ရင္ ကၽြန္မအလုပ္ေတြ ရပ္ဆိုင္းကုန္မွာစိုးလို႔ပါ။

ၿပီးခဲ့တဲ့ ၂ လေလာက္ကေတာ့ မင္းႏိုင္သူက ဧရာ၀တီထဲကို ထည့္မလို႔ ဆိုလာပါတယ္။ ကၽြန္မလည္း ေရဒီယိုကေန အသံလႊင့္တာမ်ဳိး မဟုတ္ေတာ့ ကၽြန္မအေနနဲ႔ လက္ခံေပးခဲ့ပါတယ္။ ေနာက္ေတာ့ ကၽြန္မတို႔ မိတ္ေဆြ မယုဆုိတာက စာရြက္ေလးနဲ႔ ကူးယူလာတယ္။ သူမက ေျပာတယ္။ အန္တီရႈရဲ႕ ေဆာင္းပါး ဧရာ၀တီမွာ ပါလာလို႔ ကူးၿပီးယူလာလို႔ လာျပမွ သိခဲ့ရပါတယ္။

ကၽြန္မ အသက္ ၆၂ ႏွစ္ ရွိပါၿပီ။ အင္တာနက္ေတြ မသုံးတတ္ေတာ့ သူမ်ားေျပာမွ သိရတာပါ။ ေနာက္ၿပီးေတာ့ ျပည္သူ႕ဂုဏ္ရည္ဆုအတြက္ ၅ ေယာက္ ေရြးတဲ့ အထဲမွာ မရႈလည္း ပါတယ္လို႔ မိတ္ေဆြေတြ လာေျပာခဲ့ၾကပါတယ္။ ကိုယ္ကိုကိုယ္လည္း အံ့ၾသသြားပါတယ္။

ဒီလိုအလုပ္မ်ဳိး စလုပ္ကတည္းက ဘာမွကို ေမွ်ာ္လင့္မထားပါဘူး။ ၿပီးေတာ့ ဆုေပးေရးျဖစ္ေျမာက္ေရး ေကာ္မတီကဆိုၿပီးေတာ့ ကၽြန္မဆီကို ဖုန္းလာပါတယ္။ ေနာက္ ကို၀င္းသူေအာင္က အန္တီရႈတဲ့ ၁၆.၅.၂၀၁၁ ရက္ေန႔မွာ ၃ နာရီနဲ႔ ၄ နာရီ မွာ အေၾကာင္းၾကားမယ္ဆိုေတာ့ ကၽြန္မအေနနဲ႕ မေတြးထားတဲ့ ကိစၥေတြ ၾကားေနရေတာ့ တစ္ညလုံး အိပ္မေပ်ာ္ခဲ့ပါဘူး။ ဒီလိုနဲ႔ မနက္ ၆း၃၀ က်ေတာ့ ဖုန္းျမည္လာပါတယ္။ ကို၀င္းသူေအာင္က အန္တီရႈ ဆုရတယ္ေျပာေတာ့ ၀မ္းသာခဲ့ရပါတယ္။ ကၽြန္မတစ္သက္မွာ ၀မ္းသာခဲ့ရတဲ့ အခ်ိန္ပါပဲ။

ကၽြန္မ ေနာက္ဆုံးေျပာခ်င္တာကေတာ့ ျပည္သူ႕ဂုဏ္ရည္ဆုကို စတင္တည္ေထာင္ခဲ့တဲ့ ပုဂၢဳိလ္အားလုံးကို ေက်းဇူးအထူးတင္ရွိပါတယ္။ တစ္ကယ္ မြန္ျမတ္တဲ့ အလုပ္တစ္ခုပါ။ ကၽြန္မတို႔လို ျမန္မာျပည္တြင္းက တကယ္အလုပ္လုပ္ေနတဲ့သူေတြကို အခုလို အားေပးခ်ီးျမွင့္တဲ့အတြက္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။

ထပ္ၿပီးေတာ့ ကၽြန္မ ေက်းဇူးတင္ခ်င္တာကေတာ့ ႏိုင္ငံအရပ္ရပ္မွ ေနႀကတဲ့ ရဟန္းရွင္လူ ပုဂၢဳိလ္အေပါင္းအားလုံးကို ေက်းဇူးအထူးပဲ တင္ရွိပါတယ္လို႔ ထပ္ေျပာခ်င္ပါတယ္။ ကၽြန္မကို မဲေပးဖို႔ စည္းရုံးေပးခဲ့တဲ့သူေတြအားလုံးကိုလည္း ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ ေက်းဇူးတင္ရွိထိုက္သူေတြအားလုံးကိုလည္း ေက်းဇူးဥပကာရ တင္ရွိပါတယ္လို႔ ေျပာခ်င္ပါတယ္ရွင္။
အားလုံး ကိုယ္စိတ္ႏွျဖာ က်န္းမာခ်မ္းသာၾကပါေစရွင္။

ေဒၚရႈ။

No comments: